poniedziałek, 31 stycznia 2011

Malinowo.

Dziękuj wszystkim osobom które zaglądaj do mnie i w szczególności tym które zostawiły pod ostatnim wpisem kilka słów. BARDZO WAM DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!



Miałam już nie pisać o braku czasu, ale ciągle mam niedobór kilku godziny w dobie.
Właśnie moje dzieciaczki zaczęły drugi tydzień ferii. Więc jako mama ma dużo więcej obowiązków. Cała trójka "siedzi mi na głowie", urocze słowa "mamo!" albo "ja chcę" przestałą mnie już cieszyć, zbyt wiele jak na jedną dobę:). Staram się organizować tej mojej uroczej trzódce jakieś ciekawe zajęcia. Biegamy na sanki i cieszymy się śniegiem, pieczemy pyszne bułeczki drożdżowe.

Oczywiście znajduje jakieś chwile na moje kochane koraliczki i już chyba przestałam się dziwić że czasu mam tak mało:).
Widać taki mój urok.
Przedstawiam wam moje malinowe kolczyki. Maja wielkość 2.5cm na 3cm. Do tego srebrne bigle.
Są takie słodkie i przypominają mi o lecie.

Muszę pochwalić się i podziękować ULI za wyróżnienie.
Jest mi bardzo miło :).
A wyróżnienie przekazuje wszystkim blogom z mojej listy blogów:)

8 komentarzy:

  1. Moja droga, rzeczywiście pięknie malinowo dzisiaj u Ciebie. I taki letnio. A ja tęsknię do lata, więc dziękuję za malinki :-). Rozkosz bycia z wszystkimi dziećmi w domu czeka mnie w drugiej połowie lutego. Trzymaj się dzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki urocze.
    Wytrwałości zyczę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne kolczyki :) nie wiedzieć czemu, ale dla mnie są takie... walentynkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę cudowne:)www.ewarthome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje za takie miłe komentarze.
    Witam nowe blogerki:), ciesze się że tu zaglądacie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails