poniedziałek, 11 lipca 2011

Bransoletka "peyote"




Nareszcie mogę wam pokazać moje najbardziej pracochłonne "dziecko".
Oto bransoleta wykonana ściegiem Peyote z koralików Miyuki wielkości 1.6mm.
Wzór rozrysowałam samodzielnie, wiec jest 100% niepowtarzalna :).
Nie umiem powiedzieć ile czasu zajęło mi jej wykonanie, ponieważ przeleżała w połowie zrobiona. Ale najważniejsze, że ją dokończyłam.
Jej długość to 18cm, ale mogę ją skrócić do 16.5cm. Jej szerokość to 3.5cm.
Koraliki białe które są tłem są półprzezroczyste i mienia się jak "rybia łuska". Turkusowe również się mienią. Czarne są bardziej matowe. Zapięcie jest posrebrzane.

23 komentarze:

  1. Wyszła świetnie. trud się opłacił :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna bransoletka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna :) Widać jak się rozwijasz, gratuluję, Eliza. Przerwa baaardzo dobrze Ci zrobiła. Już czekam ze zniecierpliwieniem na kolejne dzieła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje za cierpliwość....
    Cudna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bransoletka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O kochana rozumiem Twój trud,bo skończyłam niedawno bransoletkę peyote z wzorem zygzakowatym,tylko,że ja poszłam na "łatwiznę" i skorzystałam z gotowego wzoru:)A ile jej się naprułam...Moja jest czarno-turkusowo-srebrna.Pokażę przy jakiejś okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna. Mogłabym mieć taką zakładkę do książki.
    Jak patrzę na takie arcydzieła, to kusi mnie, żeby spróbować takiego haftu. Jednak póki co za bardzo mnie to przeraża ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkim wam dziękuję:). Bardzo się cieszę , że moja ciężka praca została przez Was zauważona i doceniona.
    Bardzo cieszą mnie nowe osoby które zostawiły mi komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz Ci pisałam - cudeńko! Podziwiam za cierpliwość, bo to była na pewno ciężka praca! Czekam na kolejne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na prawdę wygląda zjawiskowo!!!

    Zapraszam w moje skromne progi :)
    http://wilandraw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem ile pracy w to wlożyłaś, ale efekt był tego wart:)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak cieżka to jest praca to moze powiedzieć ktoś, kto wie jak to sie naniza koralik za koralikiem a minuty wciaz plyna i plyna. Uwielbiam to zajecie i jest to tez moja ulubiona technika.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałam Ci pogratulować - śliczna :) właśnie też tworzę taką tzn. tą techniką choć na razie jednokolorową :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a co tu tak pusto, kiedy nowości?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się Twoje prace, dlatego chciałabym Cię zaprosić na www.qrkoko.pl, gdzie z okazji przeprowadzki na nową stronę organizuję konkurs z nagrodami rzeczowymi. Zachęcam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Your Affiliate Profit Machine is ready -

    Plus, making profit with it is as simple as 1---2---3!

    It's super easy how it works...

    STEP 1. Tell the system which affiliate products the system will advertise
    STEP 2. Add PUSH button traffic (this ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate products system grow your list and sell your affiliate products all for you!

    Do you want to start making money??

    You can test-drive the system for yourself risk free...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails