niedziela, 3 lipca 2011

Zaległości i podziękowania!



Witam!!!!
Dość długo nie pokazywałam nic na blogu. Przerwa była planowana, ale na pewno nie aż tak długa.
Niestety , życie rodzinne pochłonęło mnie na te 3 miesiące. Ale w tym czasie udawało mi się troszeczkę po koralikować.


Pierwszy komplecik wykonałam z kryształów Swarowskiego. Wzór prosty bo typowa kulka z 12 kryształów. Na naszyjniku nawleczone jest 5 kulek różnej wielkości. Komplecik zrobiłam sobie i nikomu go nie oddam:)

Wykonałam również koczyki fioletowe kwiatuszki. Całkowicie mój pomysł, taka chwila relaksu:)


Na koniec muszę podziękować Bonusi za niespodziewana paczkę. Dawno temu brałam udział u Bonusi w zabawie "podaj dalej" i powiem szczerze , że już o tym zupełnie zapomniałam. Wiec paczka była miła niespodzianka. Kolczyki zostały porwane przez moja córkę i jej kuzynką:)
Bardzo dziękuje!

5 komentarzy:

  1. Fajnie , że jesteś :) Bardzo lubię odwiedzać Twój koralikowy świat.Fioletowe kwiatuszki cudne ! Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula bardzo ci dziękuje:)
    Twój komentarz to miód dla mego serca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie jesteś :) Fioletowe kolczyki świetne, a ten komplecik - kapitalny! Baaaaardzo mi się podoba i wcale się nie dziwię, że nikomu go nie oddasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareeeszcie się pojawiłaś:) Stęskniłyśmy się już za Tobą:) Śliczne kolczyki wymyśliłaś ,komplet bardzo elegancki a jakie piękne muszle w tle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To fioletowo-pomarańczowe wygląda jak żelka do jedzenia ;p

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails