czwartek, 21 stycznia 2010

Breloczki-Torebeczki

Dopadło mnie!!...
Sama nie wiem co, ale było ciężko. Jakieś ciemne chmury przyszły do mnie. Ale rozwiały się, wróciłam i zaczęłam tworzyć. Podszkoliłam się troszeczkę w fotografij i w końcu zrobiłam torebeczki-breloki. Od dawna za mną chodziły.


Oto pierwsza z nich . Wymiary jej to 5cm na 4 cm, można coś do niej włoży:),

To jest druga , jest większa wysokość wraz z rączką to 6cm a szerokość 4cm. Również można w niej coś ukryć.


I ostania , zrobiłam ją jako pierwszą. Jest zamknięta , wymiary to 4cm na 4 cm, około:)


Tak wygląda spód torebki.








4 komentarze:

  1. Jak nic nie było, tak teraz wysyp cudności! Torebeczki śliczne, już nie mogę doczekać się kolejnych wytworów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eliza, przepiękne torebeczki! odoba mi się szczególnie a pierwsza, czyli niebieska ze srebrnym a ta zamyknięta jest przesłodka. Super dobrane kolory. Gratuluję i cieszę się, że się odblokowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eliza ale oczy mi się zaśmiały do tych torebeczek, są maluśkowo-cudne.Pozdrawiam cieplutko Jasmin
    http://jasmin62.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. a co tu tak ucichło? Mam nadzieje, że masz czas tworzyć kolejne dzieła :)
    póki co zapraszam po wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails