wtorek, 5 stycznia 2010

Obrazek

Nastąpił powrót do zwykłych i szarych dni. Było uroczo i miło. Noc sylwestrowa upojna, ja zadowolona do szaleństwa. A teraz ........rutyna. Nie przepadam za zwyczajnością, dusze się w niej. Dla tego potrzebuję tworzyć, tylko w tej zwyczajności okazuje się , że mam miej czasu niż przed świętami.
W przerwach zabiegania , starałam się podsumować ten rok. I mogę szczerze powiedzieć , iż był to rok odkrywania siebie na nowo, spełniania zaległych marzeń. Śmiało mogę powiedzieć iż czuje się spełniona, że nie straciłam tego roku i wiele udało mi się zrobić.
Obecny rok zapowiada się dość pracowicie. Sama nie wiem, czy cieszyć się z tego ,czy już zbierać siły na poczynione plany. Czas pokarze , mam tylko nadzieję, iż nie zapomne o moich pasjach i nie zaniedbam tego.
A że czasu na razie nie mam więc pokarze moje dzieło które dość długo dochodziło do stanu obecnego. Po 9 letniej przerwie postanowiłam powrócić do haftu krzyżykowego. Nauczyła mnie jego moja babcia kiedy zaczynałam szkołę podstawową. Pokochałam to od pierwszego krzyżyka. Cóż kiedy przyszedł na świat mój pierwszy synek zapomniałam o tym. Teraz powróciła i powiem , ze nie żałuje. Dość długo męczyłam ten obrazek. Później czekał na wykonanie ramki do niego. Ale sie udało ! Dziś wisi juzż nie w moim domku, pojechał jako prezent :)



5 komentarzy:

  1. Eliza, oby ten rok był równie udany i aby nigdy nie brakło Ci czasu na stare i nowe pasje!
    Obrazek cudny, mnie ostatnio tez coś krzyzyki nachodzą ;) a ta ramka to czasem nie Twojego wykonania?

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w Nowym Roku,a praca niech przyniesie jak najwięcej zadowolenia i efektów.
    Obrazek śliczny .Rozwijaj swoje pasje,najlepiej mieć ich kilka,jak jedna się znudzi można zająć się inną:c)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za zyczenia na Nowy Rok.
    Mata oczywiscie że sama robiłam ramke, miałam przy tym super zabawe, nareszcie mogłam pobawić się farbami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eliza, jak najwięcej dobrych dni, dobrym myśli w Nowm Roku. No i czasu na pasje :). Zapewne obrazek kosztował Cię wiele pracy, a przede wszystkim mnóstwo serca w pracę włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam po wyróżnienie :) http://mataszydelkiem.blogspot.com/2010/01/wyroznienie_14.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails